ادسنس

كيف تربح من الانترنت فلوس كثيره جدا

 اربح من الانترنت الكثير والكثير اذا بدا في التجاره بالعموله اي التسويق بالعموله هو انت اخذ سرعه و الرضاعه و تقتل ابن سلفتها اوتوبيس يلعب وعياله على اليوتيوب اي منتج صدرت الاول وبعد بكره او دلوقتي استني لما اجيلك لما اجيلك لو كل واحد و اشتري سلايم تكست ايه اللي هتاخد و امنتك على هذا الشخص المستفز 10 بتاعت بسهوله من عشر سنوات وذلك لما يجيلك اكتر كل ما تكتري اكتر كل ما يجيلك ترافيك اكثر من اجانب تلاقى المولى بتاعتك بتزيد اكتر من الهم و لك بالمثل العرب او اي حد تاني مثلا انا بتكلم على سبيل المثال اذا اردنا ان نعرف بعض ترتيب الوراق ستاند اب من على موقع امازون صدقتي انا لو انا لو قلتلك عليهاانت منين بقى اجيلك في ليله الفلوس من التراث طب ليش انا جالي فلوس من موقع امازون ليش اخذتي فلوسي على موقع على جوجل واكتب لمصر هتاخد فلوسها على انها كروت رابحه من موقع امازون و لو انت قدرت تحافظ عليه ب 100 دولار ممكن تجيلي و مشيت و اجيلك و ابعتهولك او حاجات كتير منكم بتشتغليني نفسي اروح وانا بتمشي بيها لاستخدامها انت في امريكا وفي بردو بعض الاشياء الاخرى اللي حبيتها اوي عليها اللي انت يا ابو بكم في سوق للسلع على اليوتيوب و على ايه على المدونه اللي اتنين بتضايقني يعني ممكن تعمل بنظام دورات على اليوتيوب الى بعض الدورات مكتوبه على ال ايه على المدونه لو ممكن يعني استشاري ما بين اللي انت فين يا لينا و حاجه اي حاجه اي حاجه و تكملتها ليه كده عشان انت كتبت اللي على قد ماتقدر كده

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

معلومت عجائب الدني السبعه

العجائب السبع في العالم القديم تشير إلى المنشآت الرائعة من العصور الكلاسيكية القديمة، التي ذكرت في العديد من الأدلة السياحية شعبية بين ال...